makkelijklezen
Nieuws

Twee nieuwe Haasjes!

Heerlijk is dat: als er een nieuw boek uit is, ben je er net zo trots op als op je allereerste boek. Laat staan als er twéé nieuwe boekjes tegelijk uitkomen: 'Haas schept een luchtje' en 'Haas ruimt op'. En wat heeft Gertie Jaquet er weer prachtig bij geïllustreerd! Lees meer...

En de winnaars zijn...

Marjolijn Hovius, Jan Moerboek en Jeroen Thijssen. Gefeliciteerd! Zij behoorden tot de groep inzenders met het juiste antwoord bij de Bon-bon-nieuwjaarsloterij: van Haas zijn tot nu toe acht boeken verschenen. De winnaars krijgen hun boeken persoonlijk overhandigd en zijn al op de hoogte gesteld. De trekking is verricht door Marijn Olislagers.

Worteltjestaart!

Het duurt nog eventjes, maar het gaat echt gebeuren. In de zomer van 2012 komt Worteltjestaart opnieuw uit. En niet zomaar als herdruk, maar nu nóg lekkerder! Het is een lang gekoesterde wens van mij, van Gertie Jaquet en van heel veel fans dat dit boek weer leverbaar is. Nog eventjes geduld, net als Haas in dit prentenboek! Lees meer...

Goudkust, de musical!

Vanaf 12 januari leverbaar als schoolmusical bij Het Verkeerde Beentje: Goudkust in Spanje! Daar ben ik natuurlijk apetrots op. Het liefst ga ik straks op alle scholen een kijkje nemen! Het script heb ik gelezen en de muziek en liedjes beluisterd en ik kan niet anders zeggen dan: grote klasse! Lees meer...