makkelijklezen

Wie arm is moet slim zijn

Jaar: 2017

Uitgeverij: Delubas

ISBN: 978905300687

Illustraties: AndreaKruis

Boekbeschrijving

Wie arm is moet slim zijn​Keet wordt vaak gepest door Tes en Maud. Daar durft ze niet echt iets tegen te doen.
Tinka heeft geen geld en ze gaat niet naar school. Maar ze woont in een huis met wel tien wc's.
Tinka neemt Keet mee op een wilde tocht door de stad. Keet wou dat ze net zo stoer was als Tinka. Dan lustte ze Tes en Maud rauw!

Dit samenleesboek is geschreven op twee AVI-niveaus: E3 en M5. Maar je kunt dit boek natuurlijk ook lekker in je eentje lezen.

Nieuws

Plot26

Voor Plot26 schreef ik met veel plezier twee korte verhalen: 'Breaking' en 'No escape room'. Lees meer...

Zelf schrijven?

Heb je zelf zin om te leren schrijven voor kinderen en jongeren? Doe dan mee aan de basiscursus, die in januari van start gaat. Lees meer...

Het allerallerverst van de pers

Bizar dat al mijn nieuwe boeken binnen een paar weken tijd verschijnen. En al ben ik op alle boeken supertots, met dit nieuwe boek ben ik extra blij! Challenge! Lees meer...

Het allerverst van de pers

Nog een spiksplinternieuw boek waar ik heel trots op ben: 'Hoe maak je een boek?' Lees meer...

Nog verser van de pers

Het was superleuk om mee te werken aan een boek voor Klokhuis! Nu ligt het in de winkel en ben ik apetrots. Lees meer...

Vers van de pers

'Wie arm is moet slim zijn', dat is de titel van een nieuw samenleesboek bij uitgeverij Delubas, geïllustreerd door Andrea Kruis. Lees meer...