makkelijklezen

Aapjes in de val

Jaar: 2005

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789099597912

Illustraties: Rick de Haas

Boekbeschrijving

Aapjes in de valTijs(11) is met zijn moeder en broertje Rik op vakantie. Ze maken een fietstocht langs de kust van Nederland. Tijs rijdt een eindje vooruit, maar dan raakt hij mama en zijn broertje kwijt. Een vreemde man wil Tijs helpen. Dat vertrouwt Tijs niet. Hij vlucht en ontdekt een schuur vol apen. Tijs raakt steeds verder in de problemen. En vindt hij mama en Rik wel weer?

Nieuws

Zelf schrijven?

Heb je zelf zin om te leren schrijven voor kinderen en jongeren? Doe dan mee aan de basiscursus, die in januari van start gaat. Lees meer...

Het allerallerverst van de pers

Bizar dat al mijn nieuwe boeken binnen een paar weken tijd verschijnen. En al ben ik op alle boeken supertots, met dit nieuwe boek ben ik extra blij! Challenge! Lees meer...

Het allerverst van de pers

Nog een spiksplinternieuw boek waar ik heel trots op ben: 'Hoe maak je een boek?' Lees meer...

Nog verser van de pers

Het was superleuk om mee te werken aan een boek voor Klokhuis! Nu ligt het in de winkel en ben ik apetrots. Lees meer...

Vers van de pers

'Wie arm is moet slim zijn', dat is de titel van een nieuw samenleesboek bij uitgeverij Delubas, geïllustreerd door Andrea Kruis. Lees meer...

Stoere Steffie aanrader

'Stoere Steffie en de rare uitvinder' is een van de tien aanraders in het magazine BIEB. Lees meer...

Haas in de stad

Hoofdredacteur Janneke Siebelink Van het Bol.com Leesmagazine heeft een e-reader vol parels. 'Haas in de stad' staat op nummer vijf! Lees meer...