makkelijklezen

Aapjes in de val

Jaar: 2005

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789099597912

Illustraties: Rick de Haas

Boekbeschrijving

Aapjes in de valTijs(11) is met zijn moeder en broertje Rik op vakantie. Ze maken een fietstocht langs de kust van Nederland. Tijs rijdt een eindje vooruit, maar dan raakt hij mama en zijn broertje kwijt. Een vreemde man wil Tijs helpen. Dat vertrouwt Tijs niet. Hij vlucht en ontdekt een schuur vol apen. Tijs raakt steeds verder in de problemen. En vindt hij mama en Rik wel weer?

Nieuws

Kinderboekenweektip

'En de groeten van Haas' en 'Haas in de stad' zijn perfect om mee te werken tijdens de Kinderboekenweek. Kleuteruniversiteit biedt er twee prachtige projecten bij aan. Lees meer...

Op radio en tv

Met Fake! ben ik te horen en te zien geweest bij NOS radio 1 journaal en bij Brabants Bont van Omroep Brabant. Lees meer...

Hoe maak je een boek?

Bij mijn boek 'Hoe maak je een boek?' heeft uitgeverij Zwijsen inspirerende lestips beschikbaar gesteld. Lees meer...

Boekenbingo

Voor het vjfde jaar organiseert Juf Sanne samen met Merel de Vink een Boekenbingo. Middenbouwers kunnen onder meer 'Haas en zijn vrienden' lezen. Lees meer...