makkelijklezen

Aapjes in de val

Jaar: 2005

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789099597912

Illustraties: Rick de Haas

Boekbeschrijving

Aapjes in de valTijs(11) is met zijn moeder en broertje Rik op vakantie. Ze maken een fietstocht langs de kust van Nederland. Tijs rijdt een eindje vooruit, maar dan raakt hij mama en zijn broertje kwijt. Een vreemde man wil Tijs helpen. Dat vertrouwt Tijs niet. Hij vlucht en ontdekt een schuur vol apen. Tijs raakt steeds verder in de problemen. En vindt hij mama en Rik wel weer?

Nieuws

Twee nieuwe bundels!

Twee bundels waarin verhalen van mij zijn opgenomen. Heel blij mee! Lees meer...

Een prachtige herdruk!

Op veler verzoek een prachtige herdruk van 'Er was eens...'. Lees meer...

The making of Fake!

Altijd al willen weten hoe een boek tot stand komt? Kijk dan nu naar dit leuke filmpje dat Marijn Olislagers maakte. Lees meer...

Gratis e-boek van Haas!

Vanwege de Kinderboekenweek geven Gertie Jaquet, Gijs Sierman en Annemarie Bon je een gratis e-boek van Haas cadeau! Lees meer...

Vers van de pers

Maar liefst vijf nieuwe boekjes tegelijk vielen vandaag op mijn deurmat! En op alle vijf ben ik even trots! Lees meer...