makkelijklezen

Aapjes in de val

Jaar: 2005

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789099597912

Illustraties: Rick de Haas

Boekbeschrijving

Aapjes in de valTijs(11) is met zijn moeder en broertje Rik op vakantie. Ze maken een fietstocht langs de kust van Nederland. Tijs rijdt een eindje vooruit, maar dan raakt hij mama en zijn broertje kwijt. Een vreemde man wil Tijs helpen. Dat vertrouwt Tijs niet. Hij vlucht en ontdekt een schuur vol apen. Tijs raakt steeds verder in de problemen. En vindt hij mama en Rik wel weer?

Nieuws

Het allerverst van de pers

Het moet niet gekker worden: nog een prachtig zelfleesboek waar kinderen in groep 3 al vlot na de vakantie aan kunnen beginnen. Lees meer...

Nog verser van de pers!

Een dagboekje over de tuin van Kim, geschreven op AVI-start. Dat kunnen kinderen in groep 3 na de zomervakantie al snel zelf lezen! Lees meer...

Vers van de pers!

Superblij met twee nieuwe boekjes voor beginnende lezers. Lees meer...

Leesplein

Leesplein gaat verdwijnen tot verdriet van velen en ook van mij. Maar op de valreep kun je er nog een interview met me over Challenge lezen. Lees meer...