makkelijklezen

Aapjes in de val

Jaar: 2005

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789099597912

Illustraties: Rick de Haas

Boekbeschrijving

Aapjes in de valTijs(11) is met zijn moeder en broertje Rik op vakantie. Ze maken een fietstocht langs de kust van Nederland. Tijs rijdt een eindje vooruit, maar dan raakt hij mama en zijn broertje kwijt. Een vreemde man wil Tijs helpen. Dat vertrouwt Tijs niet. Hij vlucht en ontdekt een schuur vol apen. Tijs raakt steeds verder in de problemen. En vindt hij mama en Rik wel weer?

Nieuws

Haas in de stad

Hoofdredacteur Janneke Siebelink Van het Bol.com Leesmagazine heeft een e-reader vol parels. 'Haas in de stad' staat op nummer vijf! Lees meer...

Haas wil worteltjestaart!

Het favoriete prentenboek van veel kinderen en van de makers Gertie Jaquet en Annemarie Bon is weer leverbaar! Lees meer...

In het nieuws

Een actieve buurt- en stadsgenoot zijn, dat is wat ik wil en dat is wat journaliste Rinske van Kasteren heel duidelijk heeft begrepen. Lees meer...

Op nummer 1

Een top vijf van AVI E3-boekjes met op 1 'Joris en de draak'. Lees meer...