makkelijklezen

Aapjes in de val

Jaar: 2005

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789099597912

Illustraties: Rick de Haas

Boekbeschrijving

Aapjes in de valTijs(11) is met zijn moeder en broertje Rik op vakantie. Ze maken een fietstocht langs de kust van Nederland. Tijs rijdt een eindje vooruit, maar dan raakt hij mama en zijn broertje kwijt. Een vreemde man wil Tijs helpen. Dat vertrouwt Tijs niet. Hij vlucht en ontdekt een schuur vol apen. Tijs raakt steeds verder in de problemen. En vindt hij mama en Rik wel weer?

Nieuws

Boekenbingo

Voor het vjfde jaar organiseert Juf Sanne samen met Merel de Vink een Boekenbingo. Middenbouwers kunnen onder meer 'Haas en zijn vrienden' lezen. Lees meer...

Vers van de pers

Superblij met een moppenboek met mijn zoon Daan en zijn eetcafé De Palm (in Den Bosch) in de hoofdrol! Lees meer...

Even opscheppen

Voor E-wise ontwikkelde ik twee nascholingscursussen voor leerkrachten in het po over leesbevordering en verhalen schrijven. Ik ben heel blij met de goede beoordeling. Lees meer...

Meest uitgeleend

Dit waren in 2018 mijn meest uitgeleende boeken bij de openbare bibliotheek. Bijna alle titels zijn voor groep 3 en 4, behalve Free run! Lees meer...