Aapjes in de val
Boekbeschrijving
Tijs(11) is met zijn moeder en broertje Rik op vakantie. Ze maken een fietstocht langs de kust van Nederland. Tijs rijdt een eindje vooruit, maar dan raakt hij mama en zijn broertje kwijt. Een vreemde man wil Tijs helpen. Dat vertrouwt Tijs niet. Hij vlucht en ontdekt een schuur
vol apen. Tijs raakt steeds verder in de problemen. En vindt hij mama en Rik wel weer?
Dat wordt feest!
Dat wórdt feest? Zo heet mijn nieuwste Zoeklichtboekje. Voor mij betekent het: Dat ís feest! Van elk nieuw boekje gaat mijn hart in elk geval een beetje sneller kloppen en is het eerste wat ik doe, eraan ruiken. En dat blijft zo, ook al heb ik ondertussen meer dan 150 boeken geschreven. Lees meer...
Digibordles Hallo Wereld
Ben je leerkracht in de onderbouw en heb je nu al zin om de Kinderboekenweek voor te bereiden? Download dan hier de gratis digibordles 'Hallo wereld'. Lees meer...
Worteltjestaart!
Het duurt nog eventjes, maar het gaat echt gebeuren. In de zomer van 2012 komt Worteltjestaart opnieuw uit. En niet zomaar als herdruk, maar nu nóg lekkerder! Het is een lang gekoesterde wens van mij, van Gertie Jaquet en van heel veel fans dat dit boek weer leverbaar is. Nog eventjes geduld, net als Haas in dit prentenboek! Lees meer...
Goudkust, de musical!
Van 'Goudkust in Spanje' heeft Het Verkeerde Beentje een afscheidsmusical gemaakt! Daar ben ik natuurlijk apetrots op. Het liefst ga ik straks op alle scholen een kijkje nemen! Het script, de muziek en liedjes heb ik met groot plezier beluisterd en ik kan niet anders zeggen dan: grote klasse! Lees meer...