makkelijklezen

Chatten!

Jaar: 2003

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789027648204

Illustraties: Harmen van Straaten

Prijs incl verzending: € 9,95

 

Boekbeschrijving

Chatten!Luuk houdt van chatten; zo leert hij andere kinderen kennen zonder dat hij hoeft te vertellen wie hij werkelijk is.

Recensies

​Vlot, met spanning en humor geschreven verhaal over een actueel thema: chatten. Makkelijk leesbaar door de veelal korte zinnen en populair taalgebruik. (...) Gezien het onderwerp zal het de doelgroep, namelijk moeilijk lezende kinderen, beslist aanspreken.
[C.J.J.M. Bouwen-Post, NBD/Biblion]

Nieuws

Het allerverst van de pers

Het moet niet gekker worden: nog een prachtig zelfleesboek waar kinderen in groep 3 al vlot na de vakantie aan kunnen beginnen. Lees meer...

Nog verser van de pers!

Een dagboekje over de tuin van Kim, geschreven op AVI-start. Dat kunnen kinderen in groep 3 na de zomervakantie al snel zelf lezen! Lees meer...

Vers van de pers!

Superblij met twee nieuwe boekjes voor beginnende lezers. Lees meer...

Leesplein

Leesplein gaat verdwijnen tot verdriet van velen en ook van mij. Maar op de valreep kun je er nog een interview met me over Challenge lezen. Lees meer...