makkelijklezen

Chatten!

Jaar: 2003

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789027648204

Illustraties: Harmen van Straaten

Prijs incl verzending: € 9,95

 

Boekbeschrijving

Chatten!Luuk houdt van chatten; zo leert hij andere kinderen kennen zonder dat hij hoeft te vertellen wie hij werkelijk is.

Recensies

​Vlot, met spanning en humor geschreven verhaal over een actueel thema: chatten. Makkelijk leesbaar door de veelal korte zinnen en populair taalgebruik. (...) Gezien het onderwerp zal het de doelgroep, namelijk moeilijk lezende kinderen, beslist aanspreken.
[C.J.J.M. Bouwen-Post, NBD/Biblion]

Nieuws

Vers van de pers!

Superblij met twee nieuwe boekjes voor beginnende lezers. Lees meer...

Schrijven voor kinderen, iets voor jou?

Heb je altijd al voor kinderen willen schrijven? Maak er dan nu eindelijk eens werk van! In september gaat een nieuwe basiscursus van start. Lees meer...

Kinderboekenweek 2018

De eerste boekingen voor de Kinderboekenweek zijn binnen. Vind je het ook leuk als ik je school of bibliotheek kom bezoeken? Wees er dan snel bij. Lees meer...

De Schoolschrijver slaat aan

Ik ben dit jaar Schoolschrijver op basisschool Tweelingen in Eindhoven. Het Eindhovens Dagblad schreef er twee artikelen over. Lees meer...

Leesplein

Leesplein gaat verdwijnen tot verdriet van velen en ook van mij. Maar op de valreep kun je er nog een interview met me over Challenge lezen. Lees meer...