makkelijklezen

Chatten!

Jaar: 2003

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789027648204

Illustraties: Harmen van Straaten

Boekbeschrijving

Chatten!Luuk houdt van chatten; zo leert hij andere kinderen kennen zonder dat hij hoeft te vertellen wie hij werkelijk is.

Recensies

​Vlot, met spanning en humor geschreven verhaal over een actueel thema: chatten. Makkelijk leesbaar door de veelal korte zinnen en populair taalgebruik. (...) Gezien het onderwerp zal het de doelgroep, namelijk moeilijk lezende kinderen, beslist aanspreken.
[C.J.J.M. Bouwen-Post, NBD/Biblion]

Nieuws

Vers van de pers

Vers van de pers: Het zonnige zomerboek, een bundel met drie verhalen van mij. Twee Haas-verhalen en een zeemeerminnenverhaal.

Fake news

Fake! komt niet alleen uit in Rusland en Zuid-Korea, maar ook in Hongarije! Geen Fake news, echt waar.

Vier vertalingen binnen

Vertalen is heerlijk ambachtelijk werk. Met als beloning: de boeken zelf. Vandaag vielen vier boeken op mijn deurmat! Lees meer...

Haas en zijn makers

We zijn er een hele tijd mee bezig geweest, maar daar is ie dan: een superleuk filmpje over de boeken van Haas. Lees meer...

Alle hens! is kerntitel

In oktober gaat de Kinderboekenweek weer van start. En toen. Over geschiedenis. Dat is het thema. Tof nieuws is dat Alle hens! kerntitel is. Lees meer...