makkelijklezen

Chatten!

Jaar: 2003

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9789027648204

Illustraties: Harmen van Straaten

Boekbeschrijving

Chatten!Luuk houdt van chatten; zo leert hij andere kinderen kennen zonder dat hij hoeft te vertellen wie hij werkelijk is.

Recensies

​Vlot, met spanning en humor geschreven verhaal over een actueel thema: chatten. Makkelijk leesbaar door de veelal korte zinnen en populair taalgebruik. (...) Gezien het onderwerp zal het de doelgroep, namelijk moeilijk lezende kinderen, beslist aanspreken.
[C.J.J.M. Bouwen-Post, NBD/Biblion]

Nieuws

Fake news

Niks fake, echt waar! Fake! komt niet alleen uit in Rusland, maar ook in Zuid-Korea! Gaaf!

Vers van de pers

Tien nieuwe vertaalde boekjes tegelijk bezorgd. Trots op. Lees meer...

Mijn top tien

Mijn boeken kun je lenen bij de openbare bibliotheek. Schrijvers ontvangen daar jaarlijks leenrechtvergoeding voor. Lees meer...

Twee nieuwe bundels!

Twee bundels waarin verhalen van mij zijn opgenomen. Heel blij mee! Lees meer...

Een prachtige herdruk!

Op veler verzoek een prachtige herdruk van 'Er was eens...'. Lees meer...