makkelijklezen

Betrapt!

Jaar: 2004

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9027676623

Illustraties: Riske Lemmens

Boekbeschrijving

Betrapt!Wies heeft een nachtmerrie en schrikt wakker. Ze gaat uit bed en zoekt haar vader. Maar hij is in het hele huis niet te vinden. Als dan ook nog haar broertje ziek wordt, weet ze niet meer wat moet doen. De ene ramp volgt op de andere. En waar is papa toch?

Nieuws

‚ÄčIn Nuth eindigde Betrapt in 2006 op de negende plaats bij de kinderjury.

Nieuws

Haas in de stad

Hoofdredacteur Janneke Siebelink Van het Bol.com Leesmagazine heeft een e-reader vol parels. 'Haas in de stad' staat op nummer vijf! Lees meer...

Haas wil worteltjestaart!

Het favoriete prentenboek van veel kinderen en van de makers Gertie Jaquet en Annemarie Bon is weer leverbaar! Lees meer...

In het nieuws

Een actieve buurt- en stadsgenoot zijn, dat is wat ik wil en dat is wat journaliste Rinske van Kasteren heel duidelijk heeft begrepen. Lees meer...

Op nummer 1

Een top vijf van AVI E3-boekjes met op 1 'Joris en de draak'. Lees meer...