makkelijklezen

Betrapt!

Jaar: 2004

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9027676623

Illustraties: Riske Lemmens

Boekbeschrijving

Betrapt!Wies heeft een nachtmerrie en schrikt wakker. Ze gaat uit bed en zoekt haar vader. Maar hij is in het hele huis niet te vinden. Als dan ook nog haar broertje ziek wordt, weet ze niet meer wat moet doen. De ene ramp volgt op de andere. En waar is papa toch?

Nieuws

‚ÄčIn Nuth eindigde Betrapt in 2006 op de negende plaats bij de kinderjury.

Nieuws

Kinderboekenweektip

'En de groeten van Haas' en 'Haas in de stad' zijn perfect om mee te werken tijdens de Kinderboekenweek. Kleuteruniversiteit biedt er twee prachtige projecten bij aan. Lees meer...

Op radio en tv

Met Fake! ben ik te horen en te zien geweest bij NOS radio 1 journaal en bij Brabants Bont van Omroep Brabant. Lees meer...

Hoe maak je een boek?

Bij mijn boek 'Hoe maak je een boek?' heeft uitgeverij Zwijsen inspirerende lestips beschikbaar gesteld. Lees meer...

Boekenbingo

Voor het vjfde jaar organiseert Juf Sanne samen met Merel de Vink een Boekenbingo. Middenbouwers kunnen onder meer 'Haas en zijn vrienden' lezen. Lees meer...