makkelijklezen

Betrapt!

Jaar: 2004

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9027676623

Illustraties: Riske Lemmens

Boekbeschrijving

Betrapt!Wies heeft een nachtmerrie en schrikt wakker. Ze gaat uit bed en zoekt haar vader. Maar hij is in het hele huis niet te vinden. Als dan ook nog haar broertje ziek wordt, weet ze niet meer wat moet doen. De ene ramp volgt op de andere. En waar is papa toch?

Nieuws

‚ÄčIn Nuth eindigde Betrapt in 2006 op de negende plaats bij de kinderjury.

Nieuws

Alle hens! is kerntitel

In oktober gaat de Kinderboekenweek weer van start. En toen. Over geschiedenis. Dat is het thema. Tof nieuws is dat Alle hens! kerntitel is. Lees meer...

Fake news

Niks fake, echt waar! Fake! komt niet alleen uit in Rusland, maar ook in Zuid-Korea! Gaaf!

Mijn top tien

Mijn boeken kun je lenen bij de openbare bibliotheek. Schrijvers ontvangen daar jaarlijks leenrechtvergoeding voor. Lees meer...

Twee nieuwe bundels!

Twee bundels waarin verhalen van mij zijn opgenomen. Heel blij mee! Lees meer...