makkelijklezen

Betrapt!

Jaar: 2004

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9027676623

Illustraties: Riske Lemmens

Boekbeschrijving

Betrapt!Wies heeft een nachtmerrie en schrikt wakker. Ze gaat uit bed en zoekt haar vader. Maar hij is in het hele huis niet te vinden. Als dan ook nog haar broertje ziek wordt, weet ze niet meer wat moet doen. De ene ramp volgt op de andere. En waar is papa toch?

Nieuws

​In Nuth eindigde Betrapt in 2006 op de negende plaats bij de kinderjury.

Nieuws

Hoe maak je een boek?

Bij mijn boek 'Hoe maak je een boek?' heeft uitgeverij Zwijsen inspirerende lestips beschikbaar gesteld. Lees meer...

Verkocht aan Duitsland!

Vet nieuws: mijn nog te verschijnen boek Fake! is nu al verkocht aan Klett Kinderbuch in Duitsland. Andrea Kluitmann gaat het boek vertalen. Ik ben zo trots. Lees meer...

Boekenbingo

Voor het vjfde jaar organiseert Juf Sanne samen met Merel de Vink een Boekenbingo. Middenbouwers kunnen onder meer 'Haas en zijn vrienden' lezen. Lees meer...

Vers van de pers

Superblij met een moppenboek met mijn zoon Daan en zijn eetcafé De Palm (in Den Bosch) in de hoofdrol! Lees meer...

Even opscheppen

Voor E-wise ontwikkelde ik twee nascholingscursussen voor leerkrachten in het po over leesbevordering en verhalen schrijven. Ik ben heel blij met de goede beoordeling. Lees meer...