makkelijklezen

Betrapt!

Jaar: 2004

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9027676623

Illustraties: Riske Lemmens

Prijs: € 10,00

 

Boekbeschrijving

Betrapt!Wies heeft een nachtmerrie en schrikt wakker. Ze gaat uit bed en zoekt haar vader. Maar hij is in het hele huis niet te vinden. Als dan ook nog haar broertje ziek wordt, weet ze niet meer wat moet doen. De ene ramp volgt op de andere. En waar is papa toch?

Nieuws

​In Nuth eindigde Betrapt in 2006 op de negende plaats bij de kinderjury.

Nieuws

Dat wordt feest!

Dat wórdt feest? Zo heet mijn nieuwste Zoeklichtboekje. Voor mij betekent het: Dat ís feest! Van elk nieuw boekje gaat mijn hart in elk geval een beetje sneller kloppen en is het eerste wat ik doe, eraan ruiken. En dat blijft zo, ook al heb ik ondertussen meer dan 150 boeken geschreven. Lees meer...

Digibordles Hallo Wereld

Ben je leerkracht in de onderbouw en heb je nu al zin om de Kinderboekenweek voor te bereiden? Download dan hier de gratis digibordles 'Hallo wereld'. Lees meer...

Worteltjestaart!

Het duurt nog eventjes, maar het gaat echt gebeuren. In de zomer van 2012 komt Worteltjestaart opnieuw uit. En niet zomaar als herdruk, maar nu nóg lekkerder! Het is een lang gekoesterde wens van mij, van Gertie Jaquet en van heel veel fans dat dit boek weer leverbaar is. Nog eventjes geduld, net als Haas in dit prentenboek! Lees meer...

Goudkust, de musical!

Van 'Goudkust in Spanje' heeft Het Verkeerde Beentje een afscheidsmusical gemaakt! Daar ben ik natuurlijk apetrots op. Het liefst ga ik straks op alle scholen een kijkje nemen! Het script, de muziek en liedjes heb ik met groot plezier beluisterd en ik kan niet anders zeggen dan: grote klasse! Lees meer...