makkelijklezen

Betrapt!

Jaar: 2004

Uitgeverij: Zwijsen

ISBN: 9027676623

Illustraties: Riske Lemmens

Boekbeschrijving

Betrapt!Wies heeft een nachtmerrie en schrikt wakker. Ze gaat uit bed en zoekt haar vader. Maar hij is in het hele huis niet te vinden. Als dan ook nog haar broertje ziek wordt, weet ze niet meer wat moet doen. De ene ramp volgt op de andere. En waar is papa toch?

Nieuws

‚ÄčIn Nuth eindigde Betrapt in 2006 op de negende plaats bij de kinderjury.

Nieuws

Het allerverst van de pers

Het moet niet gekker worden: nog een prachtig zelfleesboek waar kinderen in groep 3 al vlot na de vakantie aan kunnen beginnen. Lees meer...

Nog verser van de pers!

Een dagboekje over de tuin van Kim, geschreven op AVI-start. Dat kunnen kinderen in groep 3 na de zomervakantie al snel zelf lezen! Lees meer...

Vers van de pers!

Superblij met twee nieuwe boekjes voor beginnende lezers. Lees meer...

Leesplein

Leesplein gaat verdwijnen tot verdriet van velen en ook van mij. Maar op de valreep kun je er nog een interview met me over Challenge lezen. Lees meer...